O sztuce rozbudzania wyobraźni kompozycją obrazów i dźwięków.
Zwarci i gotowi po majówce kontynuujemy odświeżoną formułę PADcastu prezentując Wam kolejny odcinek nawiązujący do tradycji tematów tygodnia. W tym tygodniu, natchnieni ostatnimi zwiastunami z Shadow of the Tomb Raider oraz Red Dead Redemption II zanurzamy się w dość luźno płynącej dyskusji w temat hajpu, jaki niosą ze sobą te krótkie materiały wideo.
Zadajemy otwarte pytania na ile twórcy świadomie kontrolują przekaz i wzbudzanie oczekiwań, a kiedy my sami wpadamy w pułapkę oczekując przez zwiastun czegoś zupełnie innego niż gra jest w stanie zaoferować?
Całość sekcji gier poświęciliśmy na Frostpunka, który okazał się być najlepiej ocenianą polską grą od czasu Wiedźmina 3. Czy gra faktycznie jest warta wszystkich pozytywnych ocen i konsolowcy powinni odliczać dni do tego, aż twórcy zdecydują się przeportować strategię na inne platformy? Tego dowiecie się w recenzji Roberta.
A my wracamy już do tradycyjnej częstotliwości odcinków. Do usłyszenia za tydzień!
Co w odcinku?
Tematy:
- Czy trailery do gier potrafią jeszcze przekonywać do zakupu?
Gry:
- Frostpunk
Pobierz:
Subskrybuj:
Za hosting podcastu dziękujemy naszemu partnerowi technologicznemu, firmie dhosting.pl.
Autorem grafiki jest Magdalena Katańska [zobacz profil na FB]