X

PS4 Pro – różnice w grach

(Kolejna aktualizacja) Różnice w grach na PS4 Pro w porównaniu ze standardową PlayStation 4.

Aktualizacja 1 – 10 października 2016
Aktualizacja 2 – 3 listopada 2016
Aktualizacja 3 – 8 listopada 2016
Aktualizacja 4 – 10 listopada 2016
Aktualizacja 5 – 13 listopada 2016
Aktualizacja 6 – 24 listopada 2016
Aktualizacja 7 – 5 grudnia 2016 (The Last Guardian/Black Ops 3)
Aktualizacja 8 – 28 stycznia 2017 (gruntowna aktualizacja)
Aktualizacja 9 – 29 marca 2017 (boost mode i gry z I kwartału 2017)
Aktualizacja 10 – 2 listopada 2017 (gry z II, III i IV kwartału, info o HDR)

Niezależnie od tego, czy planujecie zakup PlayStation 4 Pro, czy może zostajecie przy obecnym modelu (a może slim?), w najbliższych tygodniach istotny stanie się temat różnic w działaniu gier pomiędzy standardowym PlayStation 4 a PlayStation 4 Pro. Tak jak i Wy, martwimy się, czy twórcy podołają wyzwaniu optymalizacji swoich gier na kolejny sprzęt, z jednej strony uzasadniając większą moc, z drugiej nie powodując, że prawie 50 milionów posiadaczy standardowego PS4 poczuje się oszukanych.

PlayStation 4 Pro po raz pierwszy pokazano światu 7 września, na konferencji w Nowym Jorku. Głównym naciskiem dla konsoli jest obsługa 4K oraz trybu HDR, zwiększającego zakres wyświetlanych barw. Warunkiem jest oczywiście posiadanie odpowiedniego telewizora, jeśli jednak tak jak 95% graczy posiadacie zwykły telewizor Full HD, poniższe zestawienie również będzie przydatne, ponieważ opisując każdą grę, zwracamy uwagę na jej działanie z perspektywy posiadaczy obu rodzajów TV.

Pełną listę tytułów startowych znajdziecie tutaj.

Przypomnijmy podstawowe założenia, związane z obsługą gier i kompatybilnością obu sprzętów:

  • Począwszy od października, wszystkie gry zmuszone są korzystać z ulepszonych możliwości PlayStation 4 Pro
  • Część już wydanych gier zostanie spatchowana, w celu obsługi mocniejszego sprzętu
  • Gry na PS4 Pro będą wydawane na tych samych płytach, a biblioteka gier (również cyfrowa) jest kompatybilna na obu sprzętach
  • Akcesoria, kontrolery, zapisy gier – również są kompatybilne na obu konsolach
  • Minimalna rozdzielczość gier na PS4 Pro to Full HD, zaś ilość klatek na sekundę to 30
  • Gry na PS4 w większości wypadków nie działają w natywnym 4K, lecz w połowie tej rozdzielczości, z zaawansowanymi technikami upscalingu. Dla porządku tymczasowo oznaczamy taką rozdzielczość jako 1800p, tak aby odróżnić ją od typowego 4K.
  • PS4 Pro uruchamiając gry, które nie otrzymały patcha wyłącza część zasobów GPU, w związku z czym różnica mocy między konsolami w takim trybie działania może okazać się bardzo niewielka.

Jak powyższe informacje mają się do stanu rzeczywistego, usłyszycie już w najbliższym PADcaście

Gry posiadające tryb dla posiadaczy zarówno Full HD, jak i 4K

Tytuł gry Działanie PS4 Działanie PS4 Pro Różnice graficzne Materiały
Farming Simulator 2017 1080p @ 50 FPS 1080p @ 60 FPS lub
1440p @ 60 FPS lub
4K @ 50 FPS
Aż 4 tryby obrazu do wyboru [Materiał DF]
Final Fantasy XV 1080p @ 30 FPS 1080p @ 55-60 FPS lub
1800p @ 30 FPS
Lepsze tekstury [Materiał DF]
Hellblade: Senua’s Sacrifice 1080p @ 30 FPS 1440p @ 30 FPS lub
1440p @ 60 FPS*
* – gorsza głębia ostrości przy 60 FPS [Materiał DF]
Infamous: Second Son+First Light 1080p @ 40-60 FPS lub
1080p @ 30 FPS
1080p @ 55-60 FPS lub
1800p @ 30 FPS
Opcja wyraźnie stabilniejszego framerate’u [gameplay na YT]
Knack 1080p @ 40-55 FPS 1080p @ 55-60 FPS lub
1800p @ 40-55 FPS
Opcja wyraźnie stabilniejszego framerate’u [gameplay na YT]
Knack 2 1080p @ 20-60 FPS 1080p @ 50-60 FPS lub
1728p @ 30-45 FPS
Opcja wyraźnie stabilniejszego framerate’u [gameplay na YT]
No Man’s Sky 1080p @ 20-60 FPS 1800p @ 25-45 FPS lub
1080p @ 30 FPS
Konieczne ustawienia 1080p w opcjach obrazu [gameplay na YT]
Middle Earth: Shadow of Mordor 1080p @ 30 FPS 1720-2160p p @ 30 FPS
1080p @ 30 FPS
Specjalny tryb dla posiadaczy Full HD [patch dostępny]
Nioh 900-1080p @ 30 FPS lub
720-900p @ 60FPS lub
900-1080p @ 30-45 FPS
1080p @ 30 FPS lub
1080p @60FPS lub
4K @ 30 FPS
W zależności od rozdzielczości,
największe przy wyborze
30 FPS na PS4 Pro.
[Artykuł na blogu PS]
Rise of the Tomb Raider 1080p @ 30 FPS 1800p @ 30 FPS lub
1080p @45-60 FPS lub
1080p @ 30 FPS
W zależności od rozdzielczości,
największe przy wyborze
1080p/30FPS na PS4 Pro.
[oficjalny zwiastun]
TESO: Tamriel Unlimited 1080p @ 30 FPS 1080p @ 30 FPS lub
4K @ 30FPS
HDR [Artykuł na stronie twórców]
The Last of Us: Remastered 1080p @ 30 FPS lub
1080p @50-60 FPS
4K @ 30 FPS lub
1080p @ 60 FPS
HDR, lepsza jakość cieniowania [materiał DF]
The Witness 900p @ 60 FPS 1440p @ 60 FPS lub
4K @ 30 FPS
MSAA x4 w wersji 1080p brak
XCOM 2 1080p @ 30 FPS 1080p @ 30 FPS Lepsze refleksy, particle, cienie brak

Gry z trybem dla wyświetlaczy 4K i usprawnieniami graficznymi

Tytuł gry Działanie PS4 Działanie PS4 Pro Różnice graficzne Materiały
Agents of Mayhem 1080p @ 30 FPS 1080p @ 60 FPS lub Więcej pojazdów, lepsze cienie, zasięg detali brak
Battleborn 1080p @ 30 FPS 1080p @ 60 FPS lub
4K @ 30 FPS
Tryb 1080p [NX Gamer]
Battlefield 1 900-1080p @ 40-60 FPS 1080-1656p @ 50-60 FPS HDR, Wyższe detale i płynność w MP [NX Gamer]
Diablo 3 1080p @ 60 FPS 1080-2160p @ 60 FPS Lepsze oświetlenie, AO i bloom [Materiał DF]
DIRT 4 1080p @ 55-60 FPS 1080p @ 60 FPS Lepsze oświetlenie, AA i cienie [Materiał DF]
Elite: Dangerous 1080p @ 30-60 FPS 1080p @ 60* FPS * – w zależności od trybu performance/quality [materiał DF]
F1 2017 1080p @ 60 FPS 1800p @ 60 FPS cienie, refleksy, shadery [materiał Gaming Bolt]
GT Sport 1080p @ 60 FPS 1800p @ 60 FPS HDR z szerszym spektrum barw [tekst na stronie twórców]
Hitman 1080p @ 30-50 FPS lub
1080p @ 30 FPS
1440p @ 40-60 FPSlub
1440p @ 30 FPS
HDR, Lepsze oświetlenie i refleksy [materiał DF]
Horizon: Zero Dawn 1080p @ 30 FPS 1800p @ 30 FPS HDR, Lepsze cienie i tekstury [materiał DF]
Killing Floor 2 900-1080p @ 60 FPS 1800p @ 60 FPS Lepsze tekstury i AA [tekst na blogu PS]
Fallout 4 1080p @ 25-30 FPS 1440p @ 30 Lepsze efekty i zasięg rysowania [materiał DF]
Mass Effect: Andromeda 1080p @ 26-30 FPS 1800p @ 26-30FPS HDR, Lepsza głębia ostrości, mniejszy tearing [materiał DF]
Paragon 900p @ 55-60 FPS (?) 1080p @ 60 FPS Bardziej szczegółowe mapy i postacie [materiał DF]
Prey 1080p @ 28-30 FPS 1080p p @ 28-30 FPS
1080p @ 30 FPS
Lepsze tekstury, LOD, refleksy [materiał DF]
Project CARS 2 1080p @ 40-60 FPS 1440p p @ 55-60 FPS HDR, lepsza geometria tras, oświetlenie LOD [materiał DF]
Middle Earth: Shadow of War 1080p @ 30 FPS 2160p @ 28-30 FPS
2160p @ 30 FPS
Zasięg detali, AO,/td> [patch dostępny]
Ratchet&Clank 1080p @ 30 FPS 1800p @ 30 FPS Lepszy AA i motion blur [tekst na blogu PS]

Gry z niewielkimi różnicami graficznymi, poza wyższą rozdzielczością

Tytuł gry Działanie PS4 Działanie PS4 Pro Różnice graficzne Materiały
Assassin’s Creed: Syndicate 1080p @ 30 FPS 1620p @ 30 FPS Stabilniejszy framerate [NX Gamer]
Assassin’s Creed: The Ezio Collection 1080p @ 30 FPS 4K @ 30 FPS Brak supersamplingu dla Full HD [Materiał DF]
Batman: Return to Arkham 1080p @ 20-30 FPS 1080p @ 30 FPS Poprawiony framerate [Materiał DF]
Call of Duty: Black Ops 3 1080p @ 60 FPS 1620p @ 60 FPS Nieco lepsza płynność [Materiał DF]
Call of Duty: Modern Warfare Remastered 1080p @ 60 FPS 1620p @ 60 FPS Lepsza płynność [Materiał DF]
Call of Duty: Infinite Warfare 1080p @ 60 FPS 1560 – 2160p @ 60 FPS Dodatkowe efekty oświetleniowe [materiał DF]
Crash Bandicoot: N’sane Trilogy 1080p @ 20-30 FPS 1440p @ 30 FPS brak znaczących [materiał DF]
Darksiders: Warmastered Edition 1080p @ 60 FPS 1620p @ 60 FPS brak znaczących brak
Dark Souls 3 1080p @ 28-30 FPS 1080p @ 45-55 FPS brak skoku rozdzielczości [materiał DF]
Deus Ex: Mankind Divided 1080p @ 25-30 FPS 1440p @ 30 FPS HDR [materiał DF]
Dishonored 2/Death of Outsider 1080p @ 30 FPS 1440p @ 30 FPS Nieco stabilniejszy framerate [materiał DF]
For Honor 1080p @ 30 FPS 1440p @ 30 FPS Powtórki nadal 30 FPS [Materiał DF]
FIFA 17/18 1080p @ 60 FPS 4K @ 60 FPS W Fifie 18 – HDR [Materiał DF]
Ghost Recon: Wildlands 1080p @ 30 FPS 1440p @ 30 FPS Brak znaczących [Materiał DF]
Gravity Rush 2 1080p @ 30 FPS 2160p (geo) @ 30 FPS Minimalnie lepszy zasięg grafiki [Materiał DF]
Mafia III 1080p @ 30 FPS 1800p @ 30 FPS Minimalnie lepsze oświetlenie [Gameplay z YT]
NBA 2k 17/18 1080p @ 60 FPS 4K @ 60 FPS HDR, w wersji 18 nieco lepszy LOD [News o patchu]
Nier: Automata 900p @ 45-60 FPS 1080p @ 60 FPS Ulepszony AA i motion blur [Materiał DF]
Overwatch 1080p @ 60 FPS 1080p @ 60 FPS Minimalnie lepsze filtrowanie tekstur [Materiał DF]
PES 2017 1080p @ 60 FPS 4K @ 60 FPS Brak znaczących [Materiał na YT]
Resident Evil 7 1080p @ 60 FPS 1620p @ 60 FPS Brak znaczących [Materiał DF]
Sniper Elite 4 1080p @ 30-45 FPS 1080p @ 45-60 FPS Brak znaczących Brak
Steep 1080p @ 30 FPS 1080p @ 60 FPS Brak znaczących [Materiał DF]
TEKKEN 7 864p @ 60 FPS 1080p @ 60 FPS Brak znaczących [Materiał DF]
The Division 1080p @ 30 FPS 4K @ 30 FPS UI w 4K i lepsze cienie/refleksy [NX Gamer]
The Witcher 3/Wiedźmin 3 1080p @ 30 FPS 1800p @ 30 FPS Dodanie AO [NX Gamer]
Trackmania Turbo 1080p @ 30 FPS 1620-1800p @ 30 FPS Brak znaczących
The Elder Scrolls V: Skyrim 1080p @ 30 FPS 4K @ 25-30 FPS Nieco gorsza płynność niż na PS4 [materiał DF]
The Last Guardian 1080p @ 25 FPS 1900p @ 25-30 FPS lub
1080K @ 30F PS
Gorsza płynność w trybie 4K, lepsza w FULL HD [materiał DF]
Titanfall 2 900-1000p @ 60 FPS 1080-1440p @ 60 FPS Wyższa dynamiczna rozdzielczość, ale brak HDR [materiał DF]
Uncharted 4: Kres Złodzieja/Zaginione Dziedzictwo single 1080p @ 30 FPS
multi 900p @ 60 FPS
single 1440p @ 30 FPS
multi 1080p @ 60 FPS
HDR [materiał DF]
Watch Dogs 2 1080p @ 30 FPS 1800p @ 25-30 FPS Nieco gorszy framerate [materiał DF]
Wipeout: Omega Collection 1080p @ 60 FPS 4K @ 60 FPS* * – możliwość włączania i wyłączania rozmycia ekranu [materiał DF]

Gry działające wyraźnie gorzej na PS4, w porównaniu do PS4 Pro:

Tytułem, który jest wyraźnie niewystarczająco zoptymalizowany na bazowej wersji PS4, a nie ma większych problemów na PS4 Pro jest The Last Guardian. Gra w wersji na PS4 ma wyraźne problemy z utrzymaniem 30 FPS i regularnie zalicza spadki płynności, które są wyczuwalne nawet dla osób nie zwracających większej uwagi na aspekty techniczne ogrywanych przez nich gier. W momencie pisania artykułu patch 1.03 nie rozwiązał nadal problemów z płynnością działania. Znacząco płynniejszy od wersji na bazową PS4 jest również gra NieR: Automata czy Battlefield 1.

Zdarzają się tytułu posiadające drobne problemy techniczne (Deus Ex: Rozłam Ludzkości i Mafia 3), które będą lepszym doświadczeniem na PS4 Pro, jednak różnice nie są dramatyczne.

Jeżeli zwracacie uwagę na rozdzielczość (w tym efekty wygładzania krawędzi), to gry takie jak NioH, Fallout 4 czy NieR: Automata pracują na PS4 Pro w wyższych rozdzielczościach. Z dotychczasowych analiz wynika, że to właśnie przede wszystkim większa ostrość obrazu, także dla posiadaczy telewizorów Full HD, jest największą korzyścią z zakupu odświeżonej wersji PS4.

Po pierwszych pięciu miesiącach wygląda na to, że Premiera PS4 Pro nie wywiera negatywnego wpływu na poziom optymalizacji gier na bazową PS4. Jak długo ten stan się utrzyma? Zobaczymy.

Gry, które nie otrzymają patcha dla PS4 Pro:

Wiemy już, że w tej chwili ani Bungie, ani CD Projekt RED nie pracują nad patchem wspierającym PS4 Pro, skupiając się na przyszłych projektach. W przypadku pozostałych studiów, najczęściej brakuje jakiegokolwiek potwierdzenia prac nad patchami.

  • Destiny
  • Bloodborne

Małe szanse na usprawnienia mają także gry Rockstara, Blizzarda czy KONAMI (aktualnie nie mają takich planów).

Boost Mode

Wraz z aktualizacją systemową, oznaczoną numerkiem 4.50, PS4 Pro otrzymało Tryb Boost, który poprawia działanie gier, które nie otrzymały patcha wykorzystującego pełną moc konsoli.

W jaki sposób działa Boost Mode?
Najkrócej mówiąc – tryb ten uruchamia pełną moc procesora, podnosi taktowanie pamięci i podkręca kartę graficzną (która i tak działa w tym trybie na 50% swojej pełnej mocy.

Czy daje jakiekolwiek korzyści?
Tak, choć różnią się one w zależności od gry. Najbardziej spektakularnym przypadkiem jest Just Cause 3, praktycznie niegrywalny w podstawowej wersji, a teraz gra nie ma większych trudności z utrzymaniem 30 FPS. Podobną płynnością może się teraz pochwalić Wiedźmin 3. Najwięcej korzyści daje fanom gier samochodowych – Project Cars czy F1 2016 trzymają się zdecydowanie bliżej 60 FPS niż wcześniej. Polecamy ten film, aby zapoznać się z wynikami dla wielu różnych gier.

Jak uruchomić tryb Boost?
Wchodzimy w ustawienia konsoli, następnie klikamy System i zaznaczamy krzyżyk obok funkcji opisanej jako Tryb Boost

Gry przeznaczone dla PSVR, ze wsparciem dla PS4 Pro

Recenzje wskazują, że gry na PS VR w dość istotny sposób zyskują na dodatkowej mocy PlayStation 4 Pro. Głównym zyskiem jest wyższa rozdzielczosć generowanego obrazu, który następnie zostaje zmniejszony do wymiarów gogli VR, w ten sposób zwiększając szczegółowość wyświetlanego obrazu. Robinson: The Journey jest jedną z gier, która już teraz wygląda o niebo lepiej w wersji na PS4 Pro (szczegóły tutaj). Jak zawsze jednak, różnice będą zależeć od gry, a twórcy mają w tym przypadku od Sony wolną rękę.

Mniejsze gry, korzystające z mocy PS4 Pro

Oprócz dużych tytułów, także twórcy mniejszych gier są w stanie przygotowywać wersje na PS4 Pro. Zapowiedziano już m.in. wsparcie dla Firewatcha (tryb 1440p lub 1080p z wyższymi efektami), a Mantis Burn Racing działa nawet w natywnym 4K. Z czasem liczba tego typu gier wzrośnie lawinowo, a my nie będziemy w stanie na bieżąco prezentować Wam ich listy, dlatego poprzestaniemy na najważniejszych tytułach.

Źródła:

(poza wymienionymi wyżej)

Robert Fijałkowski: Prowadzący podcast, entuzjasta dobrych fabuł, klimatu w grach i technologicznych detali. Możesz mnie znaleźć naTwitterze.

Komentarze (19)

  • Trochę mi to przypomina sytuację z wydawaniem Gran Turismo. "Chcesz nową 7 część ? Nie, na razie mamy dla Ciebie GT Sport, w następnym roku wydamy GT 7 Prolog, a za 3 lata będzie GT 7". Ciekawe czy to się Sony opłaci i równie ciekawi mnie jak Microsoft zagra ze Scorpio, skoro konkurencja wyłożyła karty na stół i nie są to Asy, raczej para waletów z, której pokera nie będzie. Oczywiście jest jeszcze Nintendo z NX ale to jest zupełnie inna rzeczywistość i odrębny stan umysłu.

  • Wszystko co działać ma w 30 fps powinno zostać wyrzucone... lepiej ciskać w pięknej grafę 1080p z dobrymi teksturami, a nie tą rozmazaną papką, w stałych 60 fps.
    W końcu konsola będzie działać jak na PC... u mnie taki battlefield na ultra śmiga w stresie w 80-90 fps, podczas latania to nawet i 150 fps mam.

    Cena nowej konsoli oczywiście podana 399$=399€ jak zwykle wyruchać europę, a w polsce z podatkiem to pewnie dobije do 500$.
    Jakby tak podsumować wszystko czyli konsola+ vr+ tv 4k hdr to chyba taniej wyjdzie kupić pcta.
    Poczekać trzeba na Digital Foundry bo oni pewnie już się ślinią na myśl o testach, porównaniach i liczeniu schodków na stopklatkach :F

    • Przecież ceny w USA są podawane be podatków a w Europie z podatkami.
      Dlatego 399$=399E ponieważ różnica pomiędzy dolarem a euro jest mniej więcej właśnie taka ile podatków w Europie.

  • Jest potwierdzone true 4K w TR i TLoU? bo z analiz wynika że natywnie PS4P nie jest w stanie przekroczyć progu 2K! Upscale-owane 4K jak najbardziej ale architektura Polaris w podanej konfiguracji zgodnej z odpowiednikiem PC to 2K i ni chuj więcej?!?

    • jak się Digital Foundry dobierze to będzie wiadomo co to jest... teraz tylko można sobie gdybać albo patrzeć na wyniki RX 480 w 4K i sobie to jakoś przełozyć. Choć powiedzmy sobie szczerze, że nikt kto ma RX 480 nie gra w 4k, to nie jest grafa do tego.

      Często pomijany fakt w tej całej gadce jest sam wyświetlacz bo 4k i hdr to jeszcze musi być jak najmniejszy imput lag, a telewizory to mają ogrony problem z tym. Taki Panasonic DX750 ma imput laga na poziomie 40ms i do tego jeszcze lag z vsynca, gdzie zwykły monitor jak ma 10ms to jest już drama.
      Telewizor/monitor z niskim imput lagiem i wszystkimi bajerami kosztuje więcej niż komp z baterią Titan Xp'ów.

      Mam wrażenie, że to wszystko jest po prostu Soniakowym wciskaniem 4k tv, bo prawdziwa użyteczność tego jest znikoma.

    • Jeżeli chodzi o TLoU - Digital Foundry potwierdziło z twórcami natywne 4K. Prawdopodobnie dostaniemy też trochę indyków w natywnym 4K. Jeżeli chodzi o TR-a, faktycznie okazało się, że jest to upscale'owane 4K. Wrażenia podobno są jednak bardzo pozytywne, a gra niewiele odstaje od pecetowej wersji.

  • Pozytywnie zaskakuje cena bo nie poszła w górę, fatalnie wygląda wymiana TV ma obsługujący 4K i HDR, bo są nawet za 2500 ale im bliżej do średniej klasy TV 1080p to za sprawą małych oszustw na matrycy która realnie ma mniej linii poziomych niż full HD, dla mnie głupim pomysłem było wydawanie takiej konsoli, bo prawdopodobnie do skorpio jej daleko to jeszcze w erze źle zoptymalizowanych gier gry będą jeszcze gorzej optymalizowane bo będą pisane na kilka architektur. Już widzę tabelki w recenzjach gier jak te wyżej, po za tym część graczy czuje się kompletnie oszukana, w pracy mam sporo osób z PS4 a niektórzy kupowali konsolę w te wakacje, i nie są szczęśliwi że zostali wyruchani.

    • Sprawdziłem rekomendację NeoGafa. Jeden z bardziej opłacalnych TV z 4K od Samsunga (bodajże S8000) z niskim input lagiem, to koszt 7500 zł w Polsce :/ (55 cali)

      • I niech mi ktoś teraz powie, że kupowanie grafy za 2 tyś pln jest absurdalne :D

        Ciekawy jestem czym stworzy się taka elita ps4 co będzie się obnosić z tym 4k i vr

    • czują się wyruchani... a zainteresować się tematem i poczytać albo posłuchać to za trudne? Od dawna było wiadomo o nowym ps4 więc ich ignorancja i pewnie "market dla idiotów" z niskmi cenami są przyczyną bólu dupy teraz.

      • Co mnie dziwi to to że kilka osób w pracy kupiło konsolę tylko dla fify i to dlatego że karty graficzne są za drogie,ciekaw jestem jak sony widzi przyszłość PS4 i PS5 bo o ile M$ już od jakiegoś czasu mówi o modelu znanego z telefonów to Sony wypuszcza PS4P który moim zdaniem nie jest potrzebny do tego będzie o wiele mniej konkurencyjny niż XOScorpio, już lepiej by było zapowiedzieć za rok czy dwa PS5 i zrobić godną konsolę a tymczasem mamy półprodukt dla 1% odbiorców z telewizorami 4K

    • Podstawowe oszustwo to matryca RGBW...................... jak najdalej TV 3K bez możliwości kalibracji fuj feeeeeeeeeeeee. a pisanie na kilka zamkniętych platform ale nadal zamknietych to żaden problem patrzaj APPLE bo na dal wiem na co piszę a soft ma 2 czy 3 pliki ini to wsjo

  • Co to jest 1800p?
    Jak patrzę na te dane to odechciewa mnie się PS4pro... 1080p i 60 fps powinno być wymogiem, a tutaj masz 1080p i 30

    • 1800p to rozdzielczość, która jest wykorzystywana do późniejszego upscale'u do 4K

  • Moglibyście dodać ten wpis jako pozycje w menu strony, macie coraz więcej nowych treści i przynajmniej na telefonie trzeba coraz więcej przewijać ;)

Przeczytaj też