Zaczynamy cykl wakacyjny.
Nie będziemy Was oszukiwać, że dziś poniedziałek i z powodu ostatnich upałów pomieszały Wam się dni tygodnia. Nagrywanie soczystego odcinka dzień później niż pierwotnie planowaliśmy zaowocowało tą nieco późniejszą niż zwykle datę premiery. Pamiętajcie, że od tego odcinka zaczynamy cykl dwutygodniowy – do tej pory sprawdzał się optymalnie w okresie wakacyjnym, więc dobrze powinno być i tym razem.
Ranga wiadomości z branży, jakie do nas docierają wyraźnie spadła w ostatnich dniach, ale całe szczęście nie schodzimy do poziomu growego plotka. Większość ma jednak jeszcze związek z rozszerzeniem naszej wiedzy na kilka tytułów, które pokazywano na targach E3.
Ten odcinek jest również historyczny, ponieważ po raz pierwszy w historii PADcastu recenzujemy grę na 3DS-a (zgadnijcie, kto :)! A oprócz tego, jak mogliście już przeczuwać po okładce tego wpisu, recenzujemy również Mirror’s Edge: Catalyst.
Tyle od nas i słyszymy się za 2 tygodnie! Nie zapomnijcie również o naszym konkursie, który potrwa do końca czerwca.
Co w odcinku?
Tematy:
- Wrażenia z Xboxa One. I pada.
- Koniec wież w open worldach? Przynajmniej w Watch Dogs
- Criterion już nie robi gry wyściogwej, która nie istnieje
- Battlefront z niezłą aktualizacją. Może warto wrócić?
- Brak moralności w ME: Andromeda
Gry:
- Kirby: Planet Robobot
- Mirror’s Edge: Catalyst
Komentarze (13)
Mnie też klima zabiła... przechodząc z budynku na zewnątrz to jak inne strefy klimatyczne.
Co jest w tym padzie za 600zł, że tak wszyscy go uwielbiają?
W innych nie ubi open worldach zazwyczaj odkrywanie nowego kawałka mapy odbywało się jakąś misją, a nie wbijaniem na wieżę czy inne badziewie.
Medium gier się rozwija i czy nam się to podoba czy nie będzie więcej produkcji AAA dla nastków, które nam klimatem w ogóle nie podejdą. Osobiście nie mam nic przeciw, w W_D2 nie bedę grał choćby z tego względu, że mam masę gier do ogrania także tych "poważnych" jak Total War: Warhammer. Co jak co ale na brak gier nie można narzekać.
Szczerze to chciałbym, żeby ktoś zrobił grę w klimatach hakowania z jakimś może autentycznym językiem gdzie żeby coś zhakować trzeba by było faktycznie zaprogramować :F Kiedyś dawno temu istniała taka strategia na PC gdzie zamiast klikać to trzeba było pisać kod dla jednostek, żeby coś wykonywały :D
> Szczerze to chciałbym, żeby ktoś zrobił grę w klimatach hakowania z jakimś może autentycznym językiem gdzie żeby coś zhakować trzeba by było faktycznie zaprogramować :F
Nigdy coś takiego by nie przeszło, programowanie na podstawowym poziomie porównałbym do rozwiązywania matematycznych zadań z treścią, to naprawdę "rozrywka" nie dla każdego :) Jeśli chcesz zobaczyć, jak to by wyglądało w praktyce, zagraj sobie w grę TIS-100, jest to symulator zepsutego komputera z prostym językiem programowania.
Ten pad za 600 zł jest świetny, rewelacyjnie wykonany i dużo bardziej precyzyjny niż standardowy. Kupiłem go po tym jak Szymon pisał że lepiej mu się nim gra w sieciowe fpsy niż zwykłym padem i uważam że miał rację.
Karny kutas dla MS, taki aż po migdałki, że nie dodawali pada Elite w standardzie i życzą sobie za niego aż tyle.
troche mnie Robert rozczarowałes z tym "cliffhangerm" na koniec pod tytułem "Nowa Gra na PS Vita" ...Procz nowej gry od Lego wyszło też "Zero Time Dilemma"(takze na DS) czyli następca genialniego Zero Escape i 999, fantastycznych gier logiczno-przygodowych.Czekałem bardziej niż na nie jedna gra AAA.Polecam, poprzednia czesc miala 24 zakonczenia!
Ja również byłem zaskoczony młodzieżowością Watch Dogs. To chyba pierwsza gra AAA kierowana głównie do nastolatków. Ciekawe, jak się to rozwinie. Może za dekadę większość gier AAA będzie niegrywalna dla starszych graczy, bo będą one w większości tworzone pod młodzież? Z drugiej strony najzamożniejszymi graczami są właśnie osoby nieco starsze, które mają już stabilne źródło dochodów, więc może nie wszystko stracone. Silnym gatunkiem jest też wciąż RPG Fantasy, chociaż kto wie, może Wiedźmin 5 będzie miał jakiś magiczny kamień z ekranem, Twitterem i aparatem do samojebek...
Serwus kamraci, ekstraordynaryjnie morowy odcinek wam wyszedł ;) Posłuchałem o Rezi the Game i już wiem że powinienem się trzymać od tej gry jak najdalej.
Czesc.
Ja osobiscie ubolewam ze oni tak szybko usmiercili Kinecta. Co prawda ponad pol roku temu sprzedalem XOne z Kinect i teraz kupilem bez ale no szkoda - potencjal byl - niestety zzeralo to tez zasoby konsoli wiec musieli sie jakos bronic usmiercajac to akcesorium ale z drugiej strony Kinect sprzedal sporo X360-tek u nas - komunie itd - wiec ja tam nie jestem zadowolony z tego. Tak samo na Nintendo - wolalbym aby Wiiloty byly dalej wspierane - w sumie sa ale bardziej jako opcjonalny kontroller. Moim zdaniem powinni zostawic Kinecta i obnizyc cene zestawu oraz ograniczyc zuzycie zasobow tylko do gier w pelni obslugujacych Kinecta bez głupich komend glosowych i łączenia gameplayu z użyciem pada - kilka dobrych gier party i moze XOne sprzedałby sie lepiej a tak i slaba sprzedaz i pewnie ogromna strata kasy w caly research przy produkcji nowej wersji kamerki.
Pozdrawiam ekipe - jak zwykle świetny odcinek.
Teraflopy, teraflopy. AMD właśnie wypościło masowego RXa 480. Karta za 230$ o mocy 5.3TFLOPS.
Karta się grzeje, pobiera dużo prądu i ma wydajność GTXa 970 sprzed prawie 2 lat który co ciekawe ma 3.5TFLOPsów.
Jak to GPU ma trafić do Scorpio, to ciemno to widzę.
Nie ma aż takiego dramatu. Na referki nie ma co patrzeć. Temp ma ogromne jak chyba wszystkie AMD z suszarką... jak miałem przez jakiś czas 290X to tam pod 90 stopni w stresie chodził
Tylko te karty są w niższym procesie technologicznych, a się grzeją i pobierają tyle prądu co stare karty Nvidii. Nowe karty od zielonych są prawie dwa razy wydajniejsze przy podobnym poziomie.
AMD musi sporo poprawić by dać to GPU do konsoli, bo na PC pobiera nawet 160W. Tyle to teraz pobierają całe konsole.
Patrzę na patch note do Dooma i widzę: - Fixed freeze when opening weapon wheel at more than 142 FPS... ah te problemy PC Materaców
I latem prawdziwe piekło - temp 3x wieksza niż za oknem - to sie nazywa pełnia wrażeń z tytułu ;)
Dziękuję za podcast :>