Gość Niedzielny 2.0 #18
Ten o przyszłości.
Gość Niedzielny 2.0 #18 przybywa w glorii i chwale niedzielnego pasma Prime Time! Wygląda na to, że czeka nas świetlana przyszłość, a przynajmniej są wydawcy i developerzy, którzy bardzo chcą, żebyśmy w to wierzyli. Mowa o Ubisofcie, który postanowił przyjrzeć się bliżej Assassin’s Creed, które mimo dokonanej dwie odsłony temu teoretycznej rewolucji nie radzi sobie najlepiej i ma spore problemy, w związku z czym gra zostaje wysłana na roczną przerwę i dzięki opatrzności, bo ma szansę powrócić jako całkiem sensowny tytuł. Ubi poza tym pochwaliło się Watch_Dogs 2 i nie pochwaliło się nowym tytułem AAA (TBA), ale o nich coś więcej dowiemy się pewnie na tegorocznym E3. Wspomniany developer to zaś Bungie, które wreszcie nakreśliło jakieś plany rozwoju Destiny i chyba zaczyna ratować swój tracący na popularności okręt. Znalazło się też nieco miejsca dla Microsoftu, za sterem którego najwyraźniej stanął ostatnio Wróżbita Maciej, a EA dostaje burzę oklasków w związku z wprowadzeniem do jednej ze swoich gier usprawnienia, które tchnęło w nią znamiona sensu, zaś na sam koniec jest jeszcze kilka słów o pewnym tytule, który zawłaszczy sobie kawałek PADcastu numer 185.
Standardowo, ogromnie dziękujemy za uwagę, a ja mam nadzieję, że Gość Niedzielny 2.0 #18 Was nie przybił i przebrnęliście przez kącik malkontenta bez większych problemów. Jeśli macie chęć, zostawcie lajka, dajcie suba, rzućcie szera i dajcie znać znajomym, że jesteśmy w internetach. W razie, gdybyście zapomnieli o ostatnim PADcaście (#184), w którym jaraliśmy się DiRTem na konsole, a Szymon i Dawid opowiadali o Unravel, czyli wędrującym przez świat kocie zrobionym z włóczki, klikajcie w te podkreślone litery i nadróbcie zaległości. Tymczasem, to już wszystko z naszej strony, do usłyszenia w internetach już wkrótce, pad z Wami.