Szymon… What took you so long?
Po długiej przerwie Szymon wreszcie powrócił i solidnie omówił Metal Gear Solid V. Co poza tym? Dużo nowego oprogramowania na obu najważniejszych konsolach, zadyma z Tony Hawk Pro Skater 5 i nieoczekiwane wykupienie firmy Havok przez Microsoft. Dodamy, że dzisiaj coś dla fanów dłuższych nagrań, bowiem przekroczyliśmy granicę dwóch godzin! Na koniec PADcastu Dawid znów wynalazł perełki z rynku gier niezależnych i w szybkim bloku wymienia najciekawsze ich elementy.
Miłego słuchania!
Co w odcinku?
Tematy:
- Sony – soft 3.0
- THPS 5 i zadyma
- Trackmania i Hitman opóźnione
- Xbox New Experience
- MS kupił Havok od Intela
Gry:
- Kolekcja Nathana Drake’a – demo
- Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
- Guns, Gore & Cannoli
- Penarium
- Polychromatic
- The Escapists: The Walking Dead
- Lovers in a Dangerous Spacetime
Pobierz:
PS Ze względu na problemy z odtwarzaniem M4A w niektórych programach na Androidzie, na jakiś czas testowo udostępniamy wyłącznie wersję MP3. Część pierwszą omówienia MGS-a V znajdziecie tutaj.
Komentarze (5)
Słuchając tego opisu jak dodać własny obrazek do tej społeczności na psn to niech nikt nie mówi, że kompy są trudne w obsłudze... dobrze, że nie musiałeś później jeszcze otworzyć kodu źródłowego społecznośći i dodać nowe id dla avatara.
Śmiesznie się trochę słucha jak odkrywacie 60 klatek w grach :D
(łooo, to takie płynnie, że aż nie naturalne, łooooo)
Miałem podobnie jak na youtube wprowadzili 60 klatek, też wydawało mi się to sztuczne, mimo że gram w 60 klatkach na co dzień.
A co do samej trylogii. Ja w nie grałem nie całe rok temu, wszystkie 3 części przeszedłem w ~10dni i nie widziałem problemów z animacjami. Jak już były problemy, to podobne były w nowym Tomb Raiderze. Jedynka 7/10, dwójka 9/10. trójka 8/10. Zapomnieliście powiedzieć że jedyna dostała pełne spolszczenie.
Wreszcie sporo mięska, fajnie się słucha, zaczynacie piąć się coraz wyżej w mojej hierarchii podcastów! Tylko te żaluzje do wydajności WP mnie zakuły w ucho :P.
@Dawid - też nie lubię skradanek a wydaje mi się że w Ground Zeroes jest większy nacisk na grę po cichu niż w Phantom Pain. Ponadto patrząc na PP przez pryzmat GZ to tak jak oceniać serię Battlefield po BF Heroes :) W PP choć nie doszedłem daleko (czołgi! ;) ) ale grało mi się całkiem fajnie, o wiele, wiele fajniej niż w GZ. Nawet planuję pograć dalej, może nawet w MGS Online, ale to jak znajdę czas i po becie Battlefronta.
Ja chciałbym usłyszeć porównanie tych nowości w Xo preview w stosunku do ps4. "Bo działa ultra szybko" nie jest zbyt obiektywne i nie da się tego do niczego odnieść.