X
    Kategorie: PADcast

PADcast #167 – Mechaniczna ręka

Szymon… What took you so long?

Po długiej przerwie Szymon wreszcie powrócił i solidnie omówił Metal Gear Solid V. Co poza tym? Dużo nowego oprogramowania na obu najważniejszych konsolach, zadyma z Tony Hawk Pro Skater 5 i nieoczekiwane wykupienie firmy Havok przez Microsoft. Dodamy, że dzisiaj coś dla fanów dłuższych nagrań, bowiem przekroczyliśmy granicę dwóch godzin! Na koniec PADcastu Dawid znów wynalazł perełki z rynku gier niezależnych i w szybkim bloku wymienia najciekawsze ich elementy.

Miłego słuchania!

Co w odcinku?

Tematy:

  • Sony – soft 3.0
  • THPS 5 i zadyma
  • Trackmania i Hitman opóźnione
  • Xbox New Experience
  • MS kupił Havok od Intela

Gry:

  • Kolekcja Nathana Drake’a – demo
  • Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
  • Guns, Gore & Cannoli
  • Penarium
  • Polychromatic
  • The Escapists: The Walking Dead
  • Lovers in a Dangerous Spacetime

Pobierz:

   

PS Ze względu na problemy z odtwarzaniem M4A w niektórych programach na Androidzie, na jakiś czas testowo udostępniamy wyłącznie wersję MP3. Część pierwszą omówienia MGS-a V znajdziecie tutaj.

Robert Fijałkowski: Prowadzący podcast, entuzjasta dobrych fabuł, klimatu w grach i technologicznych detali. Możesz mnie znaleźć naTwitterze.

Komentarze (5)

  • Słuchając tego opisu jak dodać własny obrazek do tej społeczności na psn to niech nikt nie mówi, że kompy są trudne w obsłudze... dobrze, że nie musiałeś później jeszcze otworzyć kodu źródłowego społecznośći i dodać nowe id dla avatara.

  • Śmiesznie się trochę słucha jak odkrywacie 60 klatek w grach :D
    (łooo, to takie płynnie, że aż nie naturalne, łooooo)
    Miałem podobnie jak na youtube wprowadzili 60 klatek, też wydawało mi się to sztuczne, mimo że gram w 60 klatkach na co dzień.
    A co do samej trylogii. Ja w nie grałem nie całe rok temu, wszystkie 3 części przeszedłem w ~10dni i nie widziałem problemów z animacjami. Jak już były problemy, to podobne były w nowym Tomb Raiderze. Jedynka 7/10, dwójka 9/10. trójka 8/10. Zapomnieliście powiedzieć że jedyna dostała pełne spolszczenie.

  • Wreszcie sporo mięska, fajnie się słucha, zaczynacie piąć się coraz wyżej w mojej hierarchii podcastów! Tylko te żaluzje do wydajności WP mnie zakuły w ucho :P.

  • @Dawid - też nie lubię skradanek a wydaje mi się że w Ground Zeroes jest większy nacisk na grę po cichu niż w Phantom Pain. Ponadto patrząc na PP przez pryzmat GZ to tak jak oceniać serię Battlefield po BF Heroes :) W PP choć nie doszedłem daleko (czołgi! ;) ) ale grało mi się całkiem fajnie, o wiele, wiele fajniej niż w GZ. Nawet planuję pograć dalej, może nawet w MGS Online, ale to jak znajdę czas i po becie Battlefronta.

  • Ja chciałbym usłyszeć porównanie tych nowości w Xo preview w stosunku do ps4. "Bo działa ultra szybko" nie jest zbyt obiektywne i nie da się tego do niczego odnieść.

Przeczytaj też