Udana ekspansja asasynów.
Zeszły tydzień nie obfitował w pozytywne informacje. Xbox One sprzedaje się słabo, główny projektant serii Borderlands opuścił Gearbox, a plotki (już niestety potwierdzone) o anulowaniu Silent Hills również nie napawają optymizmem.
Na szczęście humory wszystkim poprawiło opowiadanie o nowym zwiastunie/gameplayu z Mad Maxa, który wygląda rewelacyjnie. Gra ma potencjał, by zaprezentować wiele świeżych mechanik i już nie możemy się doczekać, by ich spróbować. Zresztą typowy, madmaxowy klimat aż wylewa się z ekranu.
Druga część podcastu obfituje w opowieści Szymona, który uratował growy honor naszej ekipy, dzieląc się wrażeniami z kolejnego dodatku do Evil Within, Assassin’s Creed Chronicles: China oraz bety Fable Legends.
Wieść gminna niesienie, że za tydzień w PADcaście pojawi się gość. Do usłyszenia!
Co w odcinku?
Tematy:
- MS na E3 skupi się na first party
- Xbox One sprzedaje się słabo
- Gearsy trafią na Xbox One
- 2k australia zamknięte + główny projektant opuszcza gearbox
- Silent Hills anulowane, PT znika z PS Store 29.04.
- Mad Max wygląda bosko.
Gry:
- Evil Within Consequence DLC
- Assassin’s Creed Chronicles: China
- Fable Legends (beta)
Komentarze (7)
Dzięki za odcinek, wszystko fajnie, tylko musicie trochę czasami hamować Szymona, bo strasznie się rozgadał o pierdołach przy Fable Legends, już któryś raz moim zdaniem za bardzo się zagłębia w szczegóły sprawiając, że szybko tracę zainteresowanie tematem. A co do Mad Maxa, to trailer niezły, ale ja nie byłbym aż tak optymistyczny, prócz świetnie zrealizowanych pościgów i klimatu z filmów widzę tam niestety strasznie sztywne animacje postaci oraz typowe misje "jedź tam, przywieź mi tamto". + Te parę lat temu taki system walki mi nie przeszkadzał, ale dzisiaj mam dość tego, że przeciwnicy grzecznie czekają w kolejce na swoją kolej i mam nadzieję, że również w nowym Batmanie jakoś to usprawnią.
Jestem ciekaw co Piotr myśli o nowym DiRT Rally. Codemaster poszło tym razem na full symulację.
PSX to moja ukochana konsola :D
PS2 było spoko ale mimo wszystko złote lata "peasant gamingu" :P to jest PSX (nie PSOne, jeżeli mówisz PSOne to jesteś nabem)
Nowy Unreal Tournament to zupełnie inny sposób robienia gry... KAŻDY kto zaciągnie UE4 może robić mapy i assety do UT, masz całe strony dokumentacji i tutoriali co jak robić itp. Magisterkę mam ziązaną z UE4, to sobie też zaciągnąłem przy okazji nowego UT... kurde nawet w tym stanie alpha gra na moim kompie wygląda i śmiga zajebiście.
UT to nie jest już gra tylko bardziej platforma dla twórców i fanów szybkich shooterów. To będzie jak DotA 2, co nie jest niczym złym bo akurat DotA 2 ma najlepszy system mikrotranzakcji jaki dotychczas powstał. Ubi i EA oraz właściwie wszyscy inni powinni się od nich uczyć.
W przeciwieństwie do LoL'a w DotA 2 masz wszystkich bohaterów, nie musisz niczego kupować, a 99% przedmiotów do gry jest robiona przez graczy, a nie valve. Myślę, że to jest coś o czym myśli Epic, co jest dość logiczne patrząc, że taki LoL ma 70 milionów graczy, a ich turnieje przyciągają ok 30 milionów widzów.
#teamXbox
??
@Dawid - Spash Damage to nie tylko Brink (który nie był taki zły w sumie). Mają doświadczenie, to oni zrobili multiplayer do RTCW, darmowe Enemy Territory, oraz ET: Quake Wars.
CARS za niedługo, a trafiłem na fajny filmik... ta giera na PC wygląda masakrycznie dobrze
https://youtu.be/SxmMYZhqY6Y