PADcast #87 – Korpo macki
Granice marketingu i promocji.
Oj dzieje się na YouTubie. Po niedawnej aferze z nieudolnym systemem Content ID przyszła pora na kontrowersyjne akcje promocyjne, które zobowiązują twórców wideo do przemycania treści promocyjnych pod płaszczykiem prywatnych opinii, w dodatku z jasno rozpisanym scenariuszem. Postanowiliśmy podyskutować na temat granic marketingu i braku transparentności w oznaczaniu materiałów promocyjnych.
W zeszłym tygodniu pojawił się bardzo ciekawy projekt na Kickstarterze – średniowieczne RPG pozbawione elementów fantasy. Wyszukaliśmy dla Was sporo ciekawostek na temat produkcji tworzonej przez naszych południowych sąsiadów. Sporo dyskutujemy także o nowym Thiefie – nowe materiały mocno nakręciły Roberta, natomiast reszta ekipy nieco hamuje nastroje.
W ramach nadrabiania zaległości Dawid rozprawia się z Dead Space 3. Po nieudanym demie skreślił tę produkcję, pod wpływem ostatniej promocji na PSN-ie postanowił zweryfikować swoje wyobrażenie. Z powstającym w cieniu kontrowersji Broken Age rozprawił się za to Tomek i opowiada o tym, czy Tim Schafer spełnił swoje Kickstarterowe obietnice.
Do usłyszenia!
Co w odcinku?
- 00:01:58 – Parafialne / ważne, ważniejsze, najważniejsze
- 00:07:11 – Różności społeczności / nasza społeczność oraz Q&A
- 00:12:36 – Temat tygodnia / granice marketingu i promocji
- 01:11:54 – Newsy / co się wydarzyło w minionym tygodniu
- 01:49:00 – Tanie granie / Oferta ps+ na luty
- 01:52:02 – Gra tygodnia / Dead Spece 3 & Broken Age
- 02:19:33 – Premiery tygodnia / Basement Crawl 29.01 & TR:DE 31.01