Świąteczne rozmowy z gościem.
Mimo gorączki przedświątecznej, nie zwalniamy. W tym odcinku razem z Vincentem rozmawiamy o tym, jak każdy z nas spędza ten wyjątkowy czas w roku. Przy okazji szukamy także gier, które warto odkurzyć w wolnych chwilach podczas okresu świąteczno-noworocznego.
Oprócz tego powoli zaczynamy podsumowywać rok 2013 – wyłapaliśmy główne trendy i wydarzenia mijających 12 miesięcy. Robert opowiada też o swoich wrażeniach z pierwszego odcinka drugiego sezonu The Walking Dead.
Na koniec raz jeszcze życzymy Wam spokojnych, rodzinnych i wesołych świąt. Kolejny odcinek, zgodnie z rozkładem, już za tydzień!
Co w odcinku?
- 00:02:15 – Parafialne / ważne, ważniejsze, najważniejsze
- 00:06:23 – Temat tygodnia / rok 2013, pod choinkę
- 02:11:04 – Gra tygodnia / twd: drugi sezon – epizod 1
Komentarze (8)
Drogi mój Olesternie, Wesołych Świąt! :)
Ha - dopiero po przesłuchaniu zatrybiłem :D Mam nadzieję, że to końcowe DLC, sprawiło komuś chociaż odrobinę przyjemności :)
Na podsumowanie przyjdzie czas między świątecznym obżarstwem (i po diecie) , a póki co chciałbym życzyć Wszystkim po prostu Wesołych Świąt. I aby każdy, spędził ten świąteczny czas tak jak chce i jak potrafi najleiej...
Ja mam natomiast nadzieję, że kiedyś będzie mi dane uścisnąć Ci dłoń i postawić piweczko za dobro które wyrządzasz :)
Setny odcinek się zbliża - znakomita okazja do zorganizowania jakiegoś małego zlotu integracyjnego połączonego z degustacją :)
Pomysł brzmi naprawdę fajnie. Miejsce jest (LevelUP myślę, bo to chyba najlepsze miejsce w Wawie na takie rzeczy), czas też się znajdzie. Nawet niedawno myślałem o czymś takim, bo nie ma nic lepszego niż bezpośredni kontakt z ludźmi, którzy Cię słuchają / których Ty słuchasz. Nie wiem, jak się chłopaki na to będą zapatrywać, ale ja jestem mocno ZA :) Może nawet wcześniej, niż 100 odcinek ;)
A może 100 odcinek live w LevelUp? Ciekawie jakby to wyszło.
Pliz nie puszczajcie muzyki w tle
We wspomnianym GTA San Andreas problem z wydajnością dotyczy niestety także iOS (przynajmniej w pewnym stopniu). Gram na iPadzie 3 i gra mało kiedy chodzi naprawdę płynnie. Jest o klasę albo dwie gorzej niż w przypadku Vice City czy III. Klatki spadają przede wszystkim gdy na ekranie pojawiają się samochody (dropy gdzieś tak w granicach 15-20 FPS).
Nie zmienia to jednak faktu, że gra jest mega grywalna. Od premiery na iOS spędzióem przy tym tytule ponad 30 godzin z czego lekko licząc dobę w ciągu pierwszych kilku dni od premiery.