PADcast #45 – Dłużej znaczy lepiej?
Wraz z naszym gościem rozmawiamy na temat optymalnej długości gier.
Tym razem wpadł do nas znany Wam zapewne Vincent Venoir z Kapryfolium.pl, który uzupełnił nasze braki kadrowe w postaci braku Pawła. Wspólnie rozmawialiśmy m.in. na temat najlepszej dla nas długości gry. Szukamy złotego środka, punktując przy tym wady gier zbyt krótkich, jak i tych za długich.
Wiadomości z ostatniego tygodnia były raczej przygnębiające. Dowiedzieliśmy się o zamknięciu Lucas Arts, problemach idSoftware, a na domiar złego pojawiły się kolejne przecieki od Microsoftu sugerujące potrzebę stałego połączenia z Internetem w nowym Xboxie.
Humory za to poprawiły nam się podczas bardzo ciekawej dyskusji z Vincentem na temat jego pasji, aktualnej pracy zawodowej oraz jego planów na przyszłość. Posłuchacie też o tym, jak miłość do planszówek i gier karcianych walczy z zamiłowaniem do gier wideo.
Na koniec wykwintne danie główne, do którego dobrali się Dawid i Robert. Mowa oczywiście o Bioshocku Infinite, który wywarł na nas ogromne wrażenie. No chyba nie spodziewaliście się, że zhejtujemy tę produkcję?
Co w odcinku?
- 00:01:40 – Parafialne – Ważne, ważniejsze, najważniejsze
- 00:05:29 – Różności społeczności – Różności społeczności oraz Q&A
- 00:18:04 – Temat tygodnia – Optymalna długość gry. Czy 100h jest faktycznie lepsze od 6h?
- 00:36:34 – Newsy – ciekawostki minionego tygodnia
- 01:19:28 – Gość – Vincent Venoir i jego pasja
- 01:38:28 – Premiery tygodnia
/ 10.04 – ShootMania: Storm (PC) - 01:41:28 – Gra tygodnia – Bioshock: Infinite (PC/PS3)
P.S. Na koniec prezent od Vincenta – pozdrowienia dla Wszystkich słuchaczy ;)